برگزاری جلسه کمیته امتحانات دانشکده پرستاری و مامایی
امتیاز:
جلسه کمیته امتحانات دانشکده پرستاری و مامایی روز یکشنبه اول تیرماه ۱۴۰۵، ساعت ۱۲ ظهر، با حضور اعضای کمیته در سالن دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.در این جلسه، موضوعات مرتبط با برگزاری آزمونهای پایانترم، بررسی روند اجرای امتحانات، رسیدگی به مسائل و چالشهای آموزشی و همچنین اتخاذ تصمیمات لازم در راستای ارتقای کیفیت فرآیند ارزشیابی دانشجویان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.در پایان، اعضای کمیته ضمن تأکید بر رعایت دقیق ضوابط و مقررات آموزشی، بر فراهمسازی شرایط مناسب برای برگزاری هرچه مطلوبتر امتحانات تأکید کردند.